ADMINISTRATÖR, FJÄRR

Som administratör inom AO Transport och Logistik, avdelning Fjärr kommer du att vara med att utveckla vår verksamhet som i huvudsak består av transporter inom fjärr och tempererat gods. Du får ett ansvarsfullt arbete med möjlighet att vara med och forma verksamheten, du ingår i ett team på tre personer. Som administratör hos oss kommer du att ha kontakt med kunder och åkare.

GDL erbjuder en intressant anställning med spännande utmaningar.

Arbetsuppgifter

  • Taxering och prissättning av orders.
  • Fraktsedeladministration.
  • Registrera och handlägga bokningar.
  • Administration av leverantörsfakturor.

Personprofil

Vi söker en person som är ordningsam och noggrann i sitt arbetssätt. Vi ser gärna att du har erfarenhet av arbete inom logistikbranschen och att du nu vill hitta nya utmaningar och utvecklas i ett snabbt växande företag. Du har en positiv attityd och stor social kompetens med förmåga att etablera nya kontakter och skapa förtroende för verksamheten. Du har lätt för att samarbeta och trivs med att arbeta i ett högt tempo. Du har förmåga att planera din tid på ett strukturerat och effektivt sätt.

Kompetenskrav

  • Gymnasiekompetens.
  • Svenska samt engelska i tal och skrift.
  • Utbildning inom transport-/logistikbranschen är meriterande.
  • Erfarenhet från transport-/logistikbranschen är meriterande.

Arbetstid

Heltid 100% med tillträde omgående.

Varaktighet

Tillsvidareanställning med en inledande provanställning på 6 månader.

Ansökan

Vi hanterar ansökningar löpande och tar därmed gärna emot din ansökan så snart som möjligt.

Välkommen med din ansökan!

 


























(*) = obligatorisk uppgift


Placeringsort

Helsingborg

Kontaktperson

Charlotte Wirén
Tranportadministratör
Tfn 042-25 18 24
charlotte.wiren@gdl.se

Sista ansökningsdag

2019-02-18